Hjælper ansøgning - Lifelay

Redaktører: Miss_sofi, Admin

Besvar
lifelay

Hjælper ansøgning - Lifelay

Indlæg af lifelay » 18 dec 2017 18:16

Navn: Daniel Thoudahl

Mit minecraft navn: Lifelay

Jeg er: 16 år gammel. fylder år den 14/8

Om du har været hjælper før: ved ikke om det tæller men har haft en faction server med 50 players på ca hele-tiden

Hvorfor vi skal vælge dig som hjælper: Jeg syntes selv jeg ved hvordan man skal være som helper og jeg føler jeg er retfærdig over for andre. Jeg kan se en sag fra flere perspektiver

Hvad tror du, at du vil kunne gøre for en bedre server? Jeg ville kunne være meget aktiv og holde orden på chat og gøre så vi har så lidt hackers som muligt på serveren.

Hvor lang tid om dagen kommer du ca. til at bruge på serveren? vil tro jeg kan ligge på gennemsnit på 2-4 timer om dagen kommer an på hvad jeg skal træne med mit MTB

Har du haft ban eller mute før? Nej det har jeg ikke

Har du haft andre Minecraft brugere? Hvis ja, tydeliggør navne herunder: Ja jeg har 2 andre en der hedder carlnielsen og carlnielsen10 brugte dem til at være på min server uden folk viste det var mig

Hvor lang tid har du spillet Minecraft? nok i 4 år

Har du Facebook, TeamSpeak, Discord og Skype? Hvis du har så skriv hvad du hedder. Facebook og skype: Daniel thoudahl. Discord: Lifelay#8466. har også ts men bruger det ikke rigtigt

Ekstra info: Jeg er ordblind så sry hvis der er lidt stave fejl gør mit bedste..

TheMustardCat

Re: Hjælper ansøgning - Lifelay

Indlæg af TheMustardCat » 05 jan 2018 20:21

Hej Daniel.

Jeg synes det er fin ansøgning. I og med at du er ordblind, synes jeg er det er meget flot grammatisk.
Men det er ikke det, jeg vil kommentere på.

Jeg synes, at din besvarelse er relativt tynd. Jeg kunne godt tænke mig nogle dybere forklaringer og besvarelser på spørgsmålene.
Rent indholdmæssigt, mangler jeg lidt noget.

Jeg tager ingen beslutning denne gang, jeg giver blot lidt feedback.

En god ansøgning skal være tydelig og forståeligt. Det skal være klart, at man har brugt masser af tid og koncentration - også indholdsmæssigt.

Jeg synes ikke, at din ansøgning er dårlig overhovedet, men jeg mangler det overnævnte.

Tak fordi du ansøger,
Nikolai

lifelay

Indlæg af lifelay » 05 jan 2018 23:44

Hey skal jeg bare lave en ny så?

christiantr
Site Admin

Indlæg af christiantr » 10 feb 2018 11:46

Altså det må du gerne gøre lifelay

- Tr