Hjælper ansøgning - Zaka_xD

Redaktører: Miss_sofi, Admin

Låst
Zaka_xD

Indlæg af Zaka_xD » 28 nov 2017 20:42

Hejsa jeg hedder Zakarias, jeg er 14 år gammel og har fødselsdag den 15 januar.

Jeg har været ejer af en server før men den gik dog ned 2 måneder efter at vi havde købt den pga den kostede for meget. men nej jeg tror ikke jeg har været hjælper men admin men det var 2 år siden så aner ikke hvad det var for en server xD.

mig som hjælper ja fordi at jeg er god til at løse problemer altså hvis der opstår nogen.jeg har en del erfaring som staff ihvertfald har hjulpet på en del af mine venners servere og jeg tro at jeg vil have en god indfyldning på serveren fordi at jeg ville kunne hjælpe en del. og så er jeg en optimistik person som er ret åbent når man skriver. er ikke så åben i starten hvis man snakker men når jeg føler mig sikker så åbner jeg mig xD.

ja jeg går stadig i skole så det er nok 2 timer om dagen i hverdagene men i weekenderne kan det godt blive 10 timer xD

tror jeg har haft ban på en server før det var da jeg var 9 der brugte jeg x-ray det er så også 5 år siden :? .

ja jeg har andre mc brugere den hedder zakariasdk7 ;) .

jeg har spillet minecraft siden jeg var 8 altså næsten 7 år.

har facebook discord og skype men ikke teamspeak
Facebook=zakarias hovmøller jakobsen. Skype=rzakarias10 Discord=Zakarias xD
Senest rettet af Zaka_xD 02 dec 2017 16:11, rettet i alt 1 gang.

Soter_V2_

Re: Hjælper ansøgning - Zaka_xD

Indlæg af Soter_V2_ » 01 dec 2017 18:53

Vil nok sige at du skal være åben i starten det vil i hvert fald være en god ide hvis du skal snakke med spillere. Det er nok fint at være på 2 timer om dagen for der er jo også andre hjælper. Men ellers syntes jeg ansøgningen er god, bare prøv at lade være med at lave for mange XD er.

Zaka_xD

Indlæg af Zaka_xD » 01 dec 2017 19:41

Ok det skal jeg nok det er blevet en vane til at skrive xD i hver sætning. :D

Miss_sofi

Indlæg af Miss_sofi » 03 dec 2017 12:10

Det er en meget fin Ansøgning du har lavet, Det der med at du nok ikke er så åben i starten skal vi nok få arbejdet på, da det jo kan være en fordel at være åben og snaksagelig . Det går nok at du ikke har Teamspeak da det for det meste er Discord og Skype vi bruger. 2 timer om hverdagen er super fint, vi har jo ikke alle tid til alting :) . Husk ikke at brug for mange xD'er selvom det kan være svært, folk har det nemlig med ikke at kunne tage det seriøst så.

Jeg vil lige finde en dag hvor jeg kan tage en snak med dig, og så må vi lige se på det der. Skal nok kontakte dig når jeg har fundet tiden til det, der går forhåbentligt ikke så forfærdenligt længe.
- Miss_sofi

Zaka_xD

Indlæg af Zaka_xD » 03 dec 2017 12:37

Ok super :)

Låst